BaraninAnnesi onlar çok kullanışlı olmuyor canım. Mesela tulum biraz kısa gelse de kullanabiliyorsun ama patikli olunca rahatsız ediyor .Birde gerek yok ayakların okadar kalın olmasına, bi çorap yetiyor .Ben bi beden büyük aldım zaten dönerken ayakları içine kaciyor😁 yeni doğan için ıyi ama seninki 4 aylık olmuş, artık döner ve rahat edemez bence .benimki 7.5 aylık deliler gibi yatıyor 🤣🤣