Azra12 eylulbebesi vala ben gidemedim bebeğim 1.5 aylık eşim herşeyi almış mat sayılı halıdan patik toplar çıngırak ne bulduysa toplamış😄
Mom079 eylulbebesi bende aldım uyku tulumunu.kalıbıda küçükmüş beğenmedim iade alırlarmı acaba? Orda açmak yasakmış baktırmadılar ordayken
eylulbebesi Mom079 uyku tulumunun kolu bana bir garip geldi kısa gibi ben de pişman oldum alırlar mı bilmiyorum 😏
eylulbebesi Mini_ka 3 aylık bebeğime 9-12 ay olanı aldım denemedim ama çok da büyük durmuyor. Açıkçası evde giydirmek için almadım dışarı çıkarken aşıya falan giderken giydireceğim tüm kış kullansın diye büyük aldım
Merve eylulbebesi nevresim, oyuncak kutusu , figürlü yastık , uyku tulumu ,önlük, zıbın , çorap ,bere ,kar eldiveni 😬 ne bulduysam almışım teşekkürler 🥳
minnosvetontis eylulbebesi ben gidemedim ☹️☹️ yurume arkadasi alcatm uc besde bise bakardm ama cocukla hayatta o yokusu gozum kesmiyo ko kalmamistirda 😔
arzubayram_ Ah pandemi ah Ordu’da vaka sayısı cok olduğu için gidemedim hiç birşey anlamadım öğle saatinde eşim bir şeyler bulur inşallah tabi kalırsa