Poyraz_bebek sorun olur canım öyle yatarak benim tashikli geldiğinde bebeğim emerken yanımda çay bardağı bulunduruyorum tashik akarken bardağa akıtıyorum yavaşlamaya başladığında bebeğimin ağzına veriyorum göğsümü yatarken emzirmek çok tehlikeli direk boğazına gidiyor birde tv de doktor söylemişti organlarda miğdedeydi galiba bişi oluyormuş bu yüzden yatarak emzirilmemesi lazımmış hatta diyordiki anneler kendi rahatlığı içindr yatarak emzirebiliyor ama tehlikeli diye anlatıyordu