Poyraz_bebek Benimde öyle canım şuan 4.5 aylık hala tazyikli geliyor süt. Malesef akıyor gidiyor birini emzirirken diğerinden geliyor. Dus alıyorum 2 gogsumden fışkırıyor ilk zamanlarda çok zorlandık boğuluyordu, yetişemiyordu bebeğim süte sonra kendisi de alıştı bu tempoya sadece arada sinir krizleri geciriyor meme de.