Happpymom damlaları kullanıp birde masaj yapıcaksın biz 5.5 6 ay kadar çektik o sıkıntıyı temiz gazlı bez al ben en son temiz gazlı bezle sildim gözyaşı damlasını gözüne sıkıp siliyordum Çapakları temizleyip kendi damlalarını damlatıyordum o şekilde geçti birde burnunu her gün serum fizyolojikle temizledim gözleri o zaman çapaklanmıyordu