Happpymom Merhaba bizim çapak kızarıklık ile başladı verilen damlalar bir kaç gün etki ediyor sonra yeniden çapaklanma oluyor ,ben çareyi gözünü sürekli temizlemekte buldum ..Bebe şampuanı ile günde bir kere sabunluyorum aralarda da da serum fizyolojik ile temizliyorum her defasında ellerim temiz hatta eldiven kullanıyorum ,silmek içinde pamuğun bir yere degdirdiysem bir daha pamuğun yönünü değiştirip siliyorum ki enfeksiyon diğer tarafa bulaşmasın