Happpymom yok bize kesinlikle kullanma anne sütü de sürme sakın demişti yani damlalar uygun degil bencede zamanla geciyor zaten geçmezse de eger ki yaşına gelincede ufak bi operasyonla düzeltiyorlar diye hatırlıyorum dert etmeyin sürekli masaj yapın aklınıza geldikce içiniz yine rahat etmezse baska bi doktora daha götürün 🌸