Defne2549 Canım ben 4 yaşındayken kalbimde 4 tane delik varmış . Doktor beslenme listesi vermiş annemler onu uygulamışlar 7 yaşımda kapanmış delik . Ama nolur nolmaz diye yılda bi kere ben kontrole gidiyodum . 25 haftalık hamileyken kardiyolojiye gittim doğum doktorumun önerisiyle . Kalbimden baktıklarında görünmeyen boğazımdan baktıklarında gördükleri bi 7 mm delik olduğunu söyledi doktor hatta 4 doktor muayene etti beni . Doğumdan sonra ameliyat olmam gerektiğini söylediler ama araya virüs girdi hâlâ bekliyorum . Antibiyotik kullanarak normal doğum yaptım ben . Doğum hariç bugüne kadar nerdeyse hiç zorluk yaşamadım çok şükür . Arada sırada ufak tefek nefes darlığım yorgunluğum oldu sadece o kadar .