Defne2549 afraninannesii hiç bi belirti yok canım biz anlamadık sadece çocuk kardiyolojisine gidince dedi. Ne yapacağımı bilemedim ama buradaki güzel annelerle konuşnca rahatladım biraz
2bebeannesiii Defne2549 Allah razı olsun kuzum 🤲 Sizede çok geçmiş olsun , korkma ama doktorun dediği gibi sürekli takipte olun