Aselin__annesi
canım benim bütün bebekler zaten sürekli olarak neredeyse ağlıyorlar Her ağladığında şurup verilmez tabii ki doktorunuz ver demediği müddetce vermeyin bence Ben sadece aşılardan sonra ve ertesi gün vermiştim mesela Haricen ateşi yoksa veyahutta hasta değilse durduk yere neden ilaç verelim ki bence müdahale et kesinlikle verdirtme sonuçta calpol da olsa bir ilaç yani ayrıca vücut alıştıktan sonra gerçekten ihtiyacın olduğu bir anda versem bile işe yaramayacak ve daha ağır ilaçlara ihtiyaç duyacak öyle düşün