İlaç bebeği sarhoş ettiğinden uyuyordur. Yazık küçücük beden üzerinde böyle tasarruf hakkını kullanabilmesine nasıl izin verirsiniz anlamıyorum. Dünyayı yakarım birinin benim bebeğime ilaç verdiğini görürsem. Gerekli tepkiyi gösteremediğinize inanamıyorum. Minnacık bebek, ne karaciğeri ne böbreği gelişmiş ama ilaç bağımlısı olmuş. Vicdanları sızlatıyor resmen.