Funique Avent ultra air 0-6 ay bunu al canım kesinlikle bibs alma bibs kauçuk olduğu için ayda bir yenisini alman lazım ve her yerde de yok
Epifenomen-gkc Ozlemoz ben avent almıştım onu çok severek tutuyordu. Heves edip bibs aldım bir tane tipi çok hoşuma gidiyor diye. Ağzına çok büyük geldi çok rahatsız oldu sürekli öğurdu ve ağzından attı. Avente devam 😌
Merve08 Ozlemoz ben bibsin görünüşünü çok beğeniyorum ama avent ultra soft aldım onu tuttu bir tek 5 emzikten sonra
Asl90 Ozlemoz ultra air olanı ultra softta alabilirsiniz uç kısmı aynı sadece dudak çevresine denk gelin yeri yumuşak iz yapmıyor
Aybarss_Mom Ozlemoz avent almıştım oğlum hemen tuttu memnunum hatta uyurken düştüğünde kendisi bulup alıyor ağzına 😂
Asl90 Ozlemoz ultra soft daha yumuşak canım. Emzik ucu değil ama dışarıda kalan bebeğin ağız çevresine değen kısım
Eda-Ece Ozlemoz o kadar emzik denedim hiçbirini tutmadı kızım ama Philips aventin emziklerini aldım ilk ağzına verdiğim gibi emmeye başladı 😆
dertlikerkenez Ozlemoz oğlum memnun şuan için. 10 aylık olduk. 5 tane emzik var beşiğinde aman kolay bulup alsın diye☺️
Symskr Ozlemoz kızım bibs kullanıyor aventi tutmadı ne yazıkki ama bibsin en büyük sıkımtısı uc kısmında 10-15 gün içinde şişme oluyor emzik kocaman bir hal alıyor zamanla🙄
Oglusummm06 Ozlemoz bende avent kullanıyorum kac tane denedım ama aventı aldı bende onerı ıuzerıne almıstım cok memnunum
Senaege Ozlemoz benim oğluma bips aldım ama almadı öğürdü büyük geldi chicco aldım damaklı onu da maalesef almadım benım oğlum emzik sevmedi yani ama başka bir arkadaşım ın bebeği oioi uyku arkadaşımı emdi
bluekoala Ozlemoz avent ultra air aldım 6 ay boyunca cok guzel emdi😍ama şimdi dişler alttan ve üstten cıkınca artık hiç emmiyor😊bi taraftan da sevindim Etrafımda görüyorum 2-3 yasındaki bebeklerin agzında 7-24 emzik 😭ve hiç konusmuyolar bi taraftanda kötü.
Ozlemoz bluekoala uyu inşallah benimki de öyle olur zaten ben sürekli vermek istemiyorum bazen sürekli emmek istiyor o zamanlar falan dışarı çıkamıyorum bebeğimle meme istiyor ağlıyor da ağlıyor işte o sıralarda vericem ki artık evden çıkabileyim 😁