Ozlemoz bluekoala uyu inşallah benimki de öyle olur zaten ben sürekli vermek istemiyorum bazen sürekli emmek istiyor o zamanlar falan dışarı çıkamıyorum bebeğimle meme istiyor ağlıyor da ağlıyor işte o sıralarda vericem ki artık evden çıkabileyim 😁
Oglusummm06 Ozlemoz ultra aır trendyolda ındırıme gırmıstı o zaman aldım ben ıkısı 67 lıraydı suan kac bı bılgım yok ☺️
Nidaabaserr Ozlemoz bibs in emme kısmı çok büyük ve çoğu bebek ögürüyor. Bibs emziği her ay değiştirmeniz gerekiyor bide. Benim kızım bibs almadı avent ultra air aldı şimdilik onunla gidiyoruz bi sıkıntı yaşamadık
Ceyda233 Ozlemoz avent kesinlikle bebeklerin en sevdiği emziklerden biri çevremdeki herkes bunu kullandı bende kullanıyorum çok memnunum
Rojgl Ozlemoz ultra Air olanını kulandik bu sekilde yazınca cikiyor internet sitesinden çokta memenun kaldik yipranmadi ikili şekilde aldik
Arasannesi Ozlemoz chıcconun kaucugunu(anne göğsüne cok yakındı) aventin de air emzıgını kulladık ıkısı de ıyıydı ama chıccoyu daha cok sevdı bebegım
SelenAsik Ozlemoz canım ben ikisinide aldım. 11 günlüğünüz hastanede 2 gün aventı emdi eve geldik aventi öğürmeye başladı şimdi bibsi emiyor sadece o yüzden her bebek farklı ne istedikleri belli olmuyor
isun Hepsini denedim nerdeyse 7-8 emzik avent dahil almadı tükürdü hep bibsi cok sevdi verir vermez aldı ağzından cıkarmıyor
Tugbaege gezgin 5.ayda nasıl alıştırdınız ne olur yardım edin oğlum 3 buçuk aylık philips avent aldım bi emiyor bi atıyor ne yapacağımı şaşırdım