Wolverine Ozlemoz bak sen bir tane al sonra devamı çorap söküğü gibi gelir 😂 inşallah ilk aldığını da tutar da benim gibi olmazsın 😘
Aysenur2020 Benim bebeğim ilk 2 ay kadar bibs i aldı. Fakat bibs marka kauçuk emzik olduğu için şişme yapıyor. Daha sonra ağzına büyük geldi ve istemedi. Şuan avent kullanıyoruz o da gece uyurken sadece
Rojgl Ilk 6 ay avent meme ucuna daha çok benzediginden daha cabuk tutabilir . 6 aydan sonra bibs kulandik hemn alisti bir kaç tane denedik ama almadi sadece bunları kulandi damakli almadık fena yapisi ilerde bozulmasin diye😊
Asl90 Ozlemoz ikisinide aldım. Oğlum bibs anne memesine daha yakın gibi yumuşak yuvarlak ancak oğlum hiç sevmedi büyük geldi midesi bulandı. Avent daha sert ve yassı bi ucu var daha kolay kavradı midesi bulanmadı. Ayrıca avent daha dayanıklı bibs çabuk yıpranıyor kaynatma falan derken avente bişey olmadı
Hunili Ozlemoz ben çiko aldım bir iki ay tutmadı sandım ki emzik sevmiyor sonra mamanı aldım uyku zamanları biraz tutuyordu değiştirme vakti gelince avent aldım şükür dedim ya 6. Ayından beri sadece uyku öncesi kullanıyoruz aventi. Başka emzik tutmuyor
Rojgl Ozlemoz ultra Air olanını kulandik bu sekilde yazınca cikiyor internet sitesinden çokta memenun kaldik yipranmadi ikili şekilde aldik
Asl90 Ozlemoz ultra air olanı ultra softta alabilirsiniz uç kısmı aynı sadece dudak çevresine denk gelin yeri yumuşak iz yapmıyor
Sirius-10 Benim oğlum ikisini de almadı ama sanki avent daha iyiydi bina çok büyük geliyor ağzına öğürüyor
edaslantrgt Ozlemoz bibs emzik zamanla şişiyor. 45 günlük bebeğim war 1 hafta 10 gün emdi bibsin ucu şişiyor. şuan avent aldık güzelce tuttu
Bsrsyy94 Ozlemoz banada phlipsin ultra air olanını önermişlerdi doğduğundan beri onu kullanıyorum hemende kavradı memnunum ben