Ozlemoz 🤣 biz 3 ay 11 günlüğüz. Philips denedim, wee baby denedim, ucuz emziklerden denedim, en son nuk kauçuk alacaktım ki evde oioinin uyku arkadaşlı emziği vardı dur şunu da deneyeyim dedim. Tuttu gibi sankim 🤷🏻♀️ Sadece uyurken alıyor onu da genelde diş kaşımak için. Buna şükrediyorum çünkü diğerlerinde hep öğürdü. Benimde nasıl Hevesimdi bi bilsen o daha doğmadan evde bir sürü emzik vardı 🤣🤣 bebekten bebeğe değişen şeylerden biride emzikmiş meğer 🤦🏻♀️ Uzun yazdım kusura bakma Allah yardımcınız olsun💐