Bizimki neydi bilmiyorum ama 3. Ayimiz berbatti uzun uykusu vardi ama uyuyana kadar surekli aglak ciglik cigliga krizler kucaktan inmez kucaktada mutlu olmaz napicagimi sasirirdim son 3 4 gündüz ağlama krizleri bitti uykuya dalma esnasında olan apartmanı inlettik bide sabah 6 7 de agliyordu hangi odaya goturcegimi sasiriyordum oyleki ac sandim mama aldik yedi baktik aglama devam ediyo kestik mamayi zaten doktorumuzda doyuyor kilo alimi iyi dedi oburlugundan olabilir demisti meme reddi yasamadim sadece ama memeyle cok kavga etti