Eylulunannesiiii benim oğlum 5 aylık olacak neredeyse bizim atağımız ve uyku gerilememiz 3.5 aylıkken başladı normalde ayağımda sallayarak uyutuyodum kundak yapıyo emzik veriyodum. Nolduysa bi anda oldu bi uykuya geçerken mızırdandı sonra bunlar ağlamalara dönüştü ve her uykuya geçişti yırtınırcasına ağlıyo ve öyle uyuyodu artık helek olmuştu bebeğim keisnlikle uyumuyodu gece sürekli kalkıyodu max 1 saat uyuyodu yani bu süreçte kesinlikle sallayamadım çünkü kucağımdayken sorun yok sallamaya başladığım zaman ağlıyo biliyo uyuyacak istemiyo ama sallanmadanda uyumayı bilmiyo ortalığı yıkıyodu bende bu süreçte memede uyutmaya başladı ağlamasına dayanamadığından.. geçti mi dersen hala uykuya geçerken ağlıyo biraz ama sakinleştirebiliyorum en azından ama emziği artık almıyo ve kundak da yapamıyorum