yenidoganhemsiresi bizimkide 5de uyaniyor tekrar oyle zor uykuya geciyor ki 1saat sürüyor bildigin uykusunu almis gibi acıyor gözlerini ama almadi saat basi uyaninca nasil alabilir🤦♀️ Gunduz bi sekilde geciyor ama gece gercekten cok yorucu oluyor benim burda oyle bakacak pek kimsede yok annemlerde memlekette kayinvalidem var ondada 10 dk duruyor beni istiyor bide geecek hep asla yatmak istemiyor. Hak veriyorum tabi ki hep yatsin mu bu bebekler kesfetmeden nasil ogrenecekler dunyayi diyorum kendime bir yeni seyler ogrenince cok mutlu oluyorum bu ara başını kaldirip kalkmaya calisiyor cok hosuma gidiyor 😄 ay konu nerelere geldi neyse 😂