berkusbalii benim kızım da 22 aylık konuşuyor ,o da yanlız.Arada komşumuz var samimi ona gideriz çocuklarıyla vakit geçirsin diye haftada bir gün falan ya babaanne ya anneanneye götürürüm. 2 kere oyun gruplarına katıldık. Tv tablet yasak koymadım belirli şeyleri izliyor telefona da eğitici oyunlar indirdim bazen oynamasına izin veriyorum öyle öyle gelişti aslında konuşması.Birçok insan onaylamasa da ben şu dönemde sıcak bakıyorum. Çocuklar farklı yüzler,sesler,sözcükler öğrenebiliyor görsel yollarla. İnsanların nasıl iletişim kurduğunu, hangi durumda neler söylendiğini öğreniyorlar. Örneğin kızım niloya hastası. Teşekkür etmeyi,özür dilemeyi ondan öğrenmişti ilk