berkusbalii kızım 22 aylık. Biz biraz erken konuşmaya başladık ama her bebeğin gelişimi çok farklıdır. Mesela benim kızım hem yaşına yakın emekledi hem de 16 aylıkken yürüdü. Yani diğer şeyleri geç yaptı. Ama konuşması çok erken oldu. Doktoru 19 ay kontrolünde sadece kelimesi var mı diye sormuştu. Yani zamanla artacaktır. Kendinizi üzmeyin. Söylediği kelimeler de var zaten. Hem herkes evlere kapandı, çocuklar sosyal bir ortama katılamıyor. Bu sebeple konuşmasının biraz gecikmesi çok normal.