Deletedmom53 evet eşimin sigortası var süt parası için ayrıca başvuru yapmaya gitmişti o an sistemde Bi sorun varmış tekrar gelmenize gerek yok zaten direk yatıyor demiş ama bana yatağını biliyorduk biz yatmayıncada üstüne düşmedik eşim Bi baksın inşallah ona yatmıştır yaa