Oglusummm06 Kartanesi26 valla canım esım yaptı telefondan basvuru ben ona soruyum bı o calıstıgı ıcın o alabılıodu parayı sanırsam 170 ı aradı ben telefonda konusma ozurluyum de bıraz elım ayagıma karısıo 😁😁😁😁🤭😞o aramıstı soruyum ben yazarım sana sımdı
bimohr1406 Deletedmom5284 başvuruyu siz mi yaptınız benim eşim başvuru yaptı ona verildi süt parası diye
Mihrr Elmiram43e benim eşim doğumdan Bi hafta sonra çekmişti başka iş için pttye gitmişti orda öğrenmişti 200 TL yatmıştı bizim anne içinse 1 ay sonra yatıyor e devletten bakabilirsiniz 2.çocuğa 400 TL yatmıştı bize
Cihangiriinannesii Abektas Sigortalı olan sizseniz size yatar 202 lira. Eğer sigortalı olan babaysa babaya yatar
hlyakoglu Elmiram43e ben pazar günü doğum yaptım eşime bugün yatmış e devletten baktı hesabına yatirmislar 202 TL