Kartanesi26 sut parası kım calısıp sıgortalıysa ona yatıo canım yattıysa alın cunku belırlı bı gunu var sonra para tekrar devlete gıdıo bızım o sekılde olmus tekrar 170 ı aradık beklemeye aldılar dogum parası ıcın nufusa basvuru yapılıo ama sıt ıcın yapılmıo