Heyecanligebe cevapların hepsini okumaya sinir sistemim müsade etmedi 😊 yarın sezaryen olacakmışsın, her şey güzel olacak buna inan. Sütün de gelir Allah'ın izniyle buna da inan. Çünkü her şeyden önemlisi pozitif düşünmek. Olumsuz bir şey olmayacak, bir bakmışsın bebeğin kucağında.. Emzirmek ilk başta kolay olmayabilir ama yanında ebeler mutlaka sana yardım edecektir. Sütüm mü yok, emziremiyor muyum gibi şeyler düşünme hiç. Başta herkes zorlanıyor. Yataktan ilk kalkışın zor olacak. Bu da mecburen öyle, sonuçta ameliyat 😊 ama 1-2 derken bir bakmışsın kendin kalkıp yürüyorsun.. Zaten hastaneden sana yemek getiriyorlar ve menüleri kabız olmayasın diye hoşaflı falan oluyor. Yine de yanında götürebilirsin belki hastaneden vermezler diye. Bitter çikolata ve kahve ve su da yiyip içtin mi, ilerde olabilecek baş ağrılarını engellersin. Spinal mi olacaksın bilmiyorum ama öyleyse genelde insanlar bel ağrısı yaptığını söylerler. Buna da çok aldırma, bel ağrısı bebişleri taşımaktan sürekli eğilip kalkmaktan ve hamilelikte değişen kemiklerin eski haline dönmesinden dolayı oluyor. Ben de bel fıtığı olduğu için zamanında çok araştırmış, doktorlarla konuşmuştum. Bazılarında az bazılarında çok oluyor, o da yapıyla ilgili. HapŞırmak öksürmek bunlar can acıtı olabiliyor ilk günlerde, o yüzden kendini sıcak tut ki boşuna canın yanmasın. Uzun yazdım biraz inşallah görüp okursun. Kimsenin hamileleri üzmesine, onlara başlarına kötü şeyler gelecek hissi oluşturmasına dayanamıyorum. Aksine olumlu hisler uyandırmalı bence insanlar. Hepimiz aynı yollardan geçiyoruz. Her şeyin güzel olacağına inan, hepsi geçiyor ve bebek olduktan sonra aklına bile gelmiyor ilerde😊