Heyecanligebe yorumları okumadım. Kendi tecrübemi anlatıyorum. Süper geçti. Öncesi, doğum sırası, sonrası.. herşey çok iyiydi darısı başınıza. Ben sadece gaz çıkaramadım. Lavman yaptılar. O sıkıntı olmuştu. O yüzden şimdi varsa kuru kayısı ve ya incir tüketin ki yarın gazınız ve büyük abdestiniz gelebilsin. Gaz çıkarmadan hastaneden çıkarmıyorlar