Heyecanligebe hastanede ilk olarak sana meyve suyu verecekler bide ilk yürümeye kalktığında hemşireler kısa yürütüyo onlar beni bırakıp girtiklerinde ben geri yatmadan yürümeye devam ettim sonrasında oturdum hemen gaz da çıkardım 🤭 gaz çıkarmak için hareket önemli. Kabız hiç olmadım eve geldiğim andan itibaren her sabah aç karna kuru kayısı yedim üstüne büyük bi bardak su içtim