Heyecanligebe ben 25 gün önce spinal anestezi ile doğum yaptım ve diyorum ki ben yaptıysam herkes yapar💪🏼 Benim iğne fobim var inanılmaz korkarım ağlayarak girdim hatta doğuma ve iğnenin vurulduğunu bile hissetmedim inşallah seninde öyle olur 🙏🏽 Tek sorun ilk ayağa kalkmanda oluyo ben o an ölüyorum sandım inanılmaz bir acıydı dikişlerim patladı sandım o derece ama ondan sonra hiç oturmadım hep gezdim gaz sorunumda olmadı fakat eve çıkınca kabızlık yaşadım yediğime içtiğime dikkat etmedim azcık umarım sendr olmaz 🙏🏽 Allah sağlıkla kucağına aldırsın inşallah canım🙏🏽