NidaLina131020 seni çok iyi anlıyorum canım. Aynı şeyi ilk üç ay bizde yaşadık malesef hatta hastaneye bile götürmüşlüğüm var korkudan. Emzirmekten soğumuştum resmen, durup durup ağlıyordum. Ben makas yöntemiyle buldum çözümü bide ben yatıp bebeğimi mememin üstüne koyuyordum öyle kaçmıyodu. Kaçınca da hemen ters çevirip sırtına vur canım ben hep öyle yapardım. Hatta alışkanlık kaldı bende kızım 8 aylık. Mememi makas gibi tutmadan emziremiyorum hala kaçacak sanıyorum. Çok korkuyordum ama zamanla ona da alışıyor insan ve kendisi büyüdükçe öğreniyor üzülme geçici bir şey