NidaLina131020 Ealptkn Evet doğduğunda ilk kontrolde anladı çocuk doktoru dil bağımız var çocuk cerrahi 1 aylikken tekrar kontrol etti kendi kendine geçicek gibi duruyor 3 aylikken birdaha bakalım geçmezse operasyon yaparız dedi
NidaLina131020 Yesidil Teşekkür ederim tavsiyelerin hepsini deneyeceğim bize de çözüm olur İnşallah ilk başlarda makas yapardım hemsire birgun yapma sutun kesilir dedi ben de biraktim keske birakmasaymisim hic aklima gelmedi bunla alakali olabilecegi 🌺
Mircet NidaLina131020 benimde bebeğim 3.5 aylık oldu haka aynı artık sinirleniyor da boğulunca emmekte istemiyor bende sağdım sizin gibi ama yine aynı doktor yavaş yavaş öğrenecek iç güdüsel olarak öksürme öğürme refleksleri var bişey olmaz desede
NidaLina131020 Mircet evet önceden çabalıyordu simdi cok fazla olmaya baslayinca memeyi istemiyor bizim doktor da öyle dedi bakalım biran önce gecer İnşallah
NidaLina131020 Ferosbaby Ben de öyle dua okuyorum sürekli aslında sakin kalıyordum ama çok fazla olmaya başlayınca bende panik olmaya basladim ozellikle evde tekken 😔
Ealptkn NidaLina131020 yok hissetmedi bile fıs fıs ile uyuşturuldu saniyelik bir işlemdi korkulacak bir şey değilmiş.
Elvin_idil06 NidaLina131020 benm bebegm 2 ay 8 gunluk ayni durum bizde son 2 hagyadir var..sag memeye gecince emmek istemio agliuo ve genzine kaciriyo..sutum fazla da degil aksne yetmedigi icin mama da weriorum neden ole yapiyo anlayamadn..sag meme işkence resmm
NidaLina131020 Elvin_idil06 aynen oyle bizde de sonradan oldu az.once tavsiyeleri deneyip once elimle gogsumu biraz sagdim sonra altina yastik koyup birde makas teknigini uyguladim biraz daha rahat oldu siz de deneyin isterseniz 🌺