Öncelikle herkese selamın aleyküm. Kızlar 2 aylık bebeğim güniçerisinde her emzirdiğimde genellikle sağ göğsümde boğuluyor nefessiz kalıyor.Sütüm fazla geliyordur diye düşünüp sağdım fakat sonuç yine aynı. Emzirme pozisyonum doğru yatarak vs. asla emzirmiyorum kolumda başı dik bir sekilde emziriyorum. Biberonla yedirirkende boğuluyor. Emzirmekten korkar oldum artık eşim evde degilken cok daha fazla korkuyorum boguldugunda ağlıyorum. Başına bu durum gelen var mı ne olur yardım edin ne yapacağımı şaşırdim artik..