Geçtiğimiz cuma koku alamamaya başlamıştım, bir kaç gün sonra koku almadığım için tad da alamamaya başladım. Domestos parfüm şampuan kokularını alamıyordum. 2 gündür düzeldi çok şükür hem tad hem koku alıyorum. Mevsimsel grip de olabilir. Zaten şuan kim teste gitse herkes pozitif çıkıyor. Panik yapıp bağışıklık düşürmeyelim lütfen, malum mevsim değişimi covid olmasaydı bu belirtilerimize grip diyip geçicektik🤷🏻♀️