Mehtap4467 Aselhafsam bebeğim 2 aylık ve WC gitsem ağlıyor.ondan ayrı durma şansım yok en kötüsü de bu kısım
1oglananasi Deletedmom95 Hiç birşey demediler . cift maske ve 20sn el yıkama ile emzirebilecegımı doktorum söyledi.. lımon portakal mandalına cok tükettim .cogu günler et yedım .ınsalah daha fazla kımse hasta olmadan biter gider..