Sarileblebi Bende iki tane var birisi prego mio olması lazım o 450 civarı bişey görünüşü falan çokta güzel ama hantal önceki mutfağım büyüktü memnundum taşındım bu mutfağıma olmadı bende. Ebebekten 70 liraya aldım içinede minder keşeke baştan böyle bişey alsaydık diyorum