Sarileblebi Aleykumselam canım , Bende civil den almıştım daha sonra masa ve sandalye ayrı olarak kullanılıyor cok ta memnunum cok kullandım ve şimdi onları ayırdım masa sandalye olarak yine kullanıyorum 120 tl ye almıştım . Cok fazla para vermeye gerek yok bende cünkü cocuklar bi süre sonra sıkılıyorlar verdiğin paraya yazık olur .Tercih yine de senin sevgiler ..🙃