GncColak Sarileblebi Henüz almadım ama bayağı araştırdım. Bu tarz sandalyeler çoğu markada var o yüzden çok inceledim. Fiyat performans ürünü olduğunu düşünüyorum
Arslaninannesiii Sarileblebi Trendyol elele marka mama sandalyesini kullanıyoruz çok memnunuz bi sıkıntısı olmadı, fiyatı ben aldığımda 179₺ idi
Sarileblebi Arslaninannesiii yorumları okudum kimse memnun değil oturma kısmı cok küçükmüş siz sorun yaşıyormusunuz?
Arslaninannesiii Sarileblebi oğlum neredeyse 8 aylık ama arkadaşımın bebeği de geldikçe oturuyor o 11 aylık 10 kilo civarlarında rahatlıkla sığıyorlar pay bile var öyle bi sorun yaşamıyoruz
Erva-mm Sarileblebi bence alın çok güzel minderi at yıka hiç birşey olmadı 5 ayda 30a geçkin yıkadım ayak dik olamadığı için risk az iniyor
Karpuzreceli Deletedmom_6 merhaba bende buay alacağım ama bebişim çok hareketli sabıtlığı konusunda endıselerım var. gecen mama sandalyesı devrılmış duşmuş bebek kafasını carpmış yere burada okumuştum oyuzden korkuyorum bılemedım ne yapacagımı
Sarileblebi Karpuzreceli bende bilemiyorum bazılarının fiyatları cok yüksek😩 kraft düşünüyorum herkes cok memnun civile gidip baktım sağlam duruyor ama bilemiyorum şimdi kullanmadan
Karlarkralicesi Sarileblebi yok canim aynı sandalyeyi 2 arkadaşım daha kullandı biri 2 yıldır kullanıyor diğeri 3 yıl kullandi ben de 5 aydır kullaniyorum. Hiç öyle bir sikayetiniz yok gayet sağlam. Hatta bebeğim ondan tutunup kalkıyor bile
Nrgs Sarileblebi 300e bile gerek yok eğer sadece yemek için kullanacaksanız ikea antilopu tavsiye ederim görümcem kaç sene kullandı bir senedir de ben kullanıyorum sapasağlam ve bence çok kullanışlı temizliği falan da çok kolay