Efy zaten tedavi süreci çok zorlu, maddi manevi yıpratıyor insanı. Bir de gebelik olusmayinca acayip yıkım oluyor. Bir de testlerde çift çizgi görüp de negatif olması ayrı üzücü 😭 ben de yaşadım bu süreci.. 2 kaybim oldu, sonrasında 3. denemede kavuştum. İnşallah en kısa sürede ona da nasip olur ❤️