Hunilianne Efy inşallah inşallah inşallah Allahim bu mutluluğu nasip etsin tüp bebek annesiyim her anını anlıyorum. 10. Günden önce çıkan sonuca doktorum güvenme demişti bana ama insan umutlanıyor iste. Benim de kaşık agrim olmustu adet olacağım sanmıştım hatta moralim bozulmuştu baya. Bir iki gün daha sabretsin inşallah kucağını doldurur rabbim
twinsmomYY Balli_pastamm_ farkindayim ama pozitif deyip bir idrar testinde ümit verilemez ben cok yasadim hep husrandi
Figen35 Efy embriyo donmuş mu yoksa hemen mi bazen çatlatma iğneleri de yükseltiyor gebelik hormonunu benim donmuş tu ve 5.gün embriyosu 5. Günde çıkmıştı aynı gün kan testi verdim 27 çıkmıştı ama benim çift ti ve ikisi de tutmuştu o yüzden çabuk çıktı
Efy Figen35 biri dondurulmuş embriyo diğeri yeni ikisini transfer ettiler doktor hatta dondurulmuş olandan için daha kaliteli demiş çatlama iğnesini çok önceden vuruyordu maşallah Allah bağışlasın evlatlarınızı
Candy1907 Efy hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına alsin inşallah yavrusunu 💕 ben de 8.gun yaptım çıkmıştı, 10.gun de kan testinde çıktı. İnşallah sağlıklı gebeliktir
Seyitinannesi Efy zor bir süreç bende 2 hayal kırıklığından sonra 3.üde test falan yapmadım çok üzülüyo insan çıkmayınca. Günümü bekledim hastanede hemşire sonuç 365 dedi biliyordum zaten yine tutmamış dedim 🤦🏻♀️ kendimi tutmayacağına endekslemişim sonra hemşire nerden çıkardın tutmadığını hayirlı olsun tutmuş dedi kendime geldim. Şimdi oğlum 1 yaşında. Rabbim isteyen herkese hayırla tattırsın bu güzel duyguyu. İnşallah sizde güzel haberler alırsınız canım.
Burcucks Efy bende tüp bebek annesiyim 😻 5. Güm embriyosuydu ve 6. Gün iş yerinde dayamayıp test yapmıştım ve pozitif. Silik çıkmıştı ama kanda çıkmıştı 🙏 bence ablan hamile Allahın izniyle 😍 Rabbim kimseyi bekletmesin
Zumraa12 Efy şansı yüksek o zaman rabbim hayırlı ve sağlıklı Bi şekilde nasip etsin vardır inşallah Bi kaç gün sonra tekrarlasın ama büyük ihtimal vardır 🥰
Ozgeruya Efy bnde günümü beklememistim çıkmıştı idrarda sabahi kan verdim çıktı cnm hayirlisi olsun cnm insallah
Swtlna Ay ne zor bi bekleyiştir o, allah hayırlı sonuçlar versin, benim iki denemem oldu pgd yöntemi 5. Gün embriyosuyla doktorlar çok umutluydu, ikisi de negatif, sonra doğal gebelik