Rabbim büyük vardır bi hayır ama ben güzel haberlerini alcağımıza inanıyorum ❣️ Bolca dua 🙏 Allahım kucağını boş bırakmasına inşallah 🙏 bu arada ben transferden sonra bolca kabak çekirdeği yedim tutunmasına yardımcı oluyomuş bak 2 transfer oldu ilk denememdi. Şuan 6 aylık ikiz bebeklerim var ☺️ Umudu kesmek yok