Yakupbebek merhaba güzel anne.
Tabii ki çok güzel ve bebeğin için özel bir annesin. Üzüldükçe sütün daha çok azalacak o yüzden öncelikle üzülme. Ben normal doğum yapmama rağmen 2-3 gün sütüm inmedi. O yüzden sezeryan doğum yaptın diye kendini eksik hissetmen anlamsız.
Bu devrin bebekleri biraz gıcık oluyorlar. Benimki de asla biberon almıyor mesela ve ben çalışıyorum 😒
O yüzden öncelikle moralini yüksek tut, bol su iç, 2 saatte bir sütünü sağ, bebeğini o sütle besle. İlla emmesi gerekmiyor senin sütünü alsın da ne şekilde alırsa alsın. Yine ara ara emzirmeyi dene ama istemiyorsa inat etme onlar daha inatçılar.
Sana kıyas yapanlara aa öyle mi ne güzel maşallah de geç. Kalbini bozma.
He de geç kısacası. Göreceksin her şey düzelecek. Şu an lohusasın her şey üstüne üstüne geliyor ama geçecek ❤️
Mutlu ol, mutlu anne mutlu bebek demektir.
Söylenenleri duyma ben emzirdiğim halde kaynanam sürekli ay bırakacak galiba emmeyi deyip duruyor 😂 çünkü emzirirken sürekli gelip gidiyor çocuğunda dikkati dağılıyor. Kimse susmaz herkes her şeyi der. Sen önce kendine sonra bebişine bak. Boşveeeer. Hala her şeyi kendi zamanları zannediyorlar.
Çok tatlısın