Yakupbebek sen önce sirkelen kendine gel canm benim sen harika bir annesin bebeğini sendsn iyi kimse düşünemez bende aenşn gibiyim normal doğurdum ama bebeğim gögüsümü alamadı emziremedim saparak verdim ama emme gibi olmadı azaldı şuan 3 ay 17 günlük gğnde 2 3 defa oda tadımlık emiyor bana niye emzirmiyorsın diye kötğ niyetle sorduğunu hissettiğim herkese sizi ilgilendirmez dedim geçtim beni seven zaten brni üzcek sorular sormadı sorsalar onlarda ağızlarının payınj alırdı oyüzden kimse sen ne hissedersin diyye düşünmüyorsa sdndr cat diye cevabını ver canm mamayla maşallah cocuk büyür ek gıdaya gecınce bağışıklığı daha da güclendiririz