Kullanmalısın, bebeğin demir ihtiyacını 6ayla beraber anneden karşılamıyor artık.
Eskiden yoktu diyenlere bakma, eskiden telefon tabletde yoktu çağa ayak uyduruyoruz ama. Zaten doktorlar bu kadar ilgili değildi,tıp araştırmaları gelişmemişti.
Sidefer, bestiron bunları kullanabilirsin.