Sydda ben sidefer almıştım. Bi kaç kere kullandım. Ama bebeğin aç olması gerekiyordu daha doğrusu bi saat süt ve süt ürünleri tüketmemesi gerekiyor onu içtikten önce ve sonra. Ben de bi türlü düzenli kullanamadım sonra bıraktım. Sağlık ocağında kanına baktı hemşire ve gayet güzel dedi. Ben o süreçte üzüm karadut özü falan vermiştim sanırım o dengeledi kanını. Ama sen düzenli kullanabiliyorsan kullan bence. Bestiron da güzel bi marka