Sydda tabıı kı kullanmalısınız, 4. ayda kan damlası ıshal yaptı doktor onayı ıle 6. aya erteledık, 6. ayda verdıgı ilacı da duzenlı kullanamadık sonuc o kadar pekmeze, ete ragmen kan degerlerı dustu, sonrada 1 yasına kadar ıyı doktora denk gelemedık ve aylarca kılo almadı, iştahı kapandı ne zaman gercekten demırı yukselten ilacı bulduk cocuk topladı. hıcnılac kullanmayıp degerı dusmeyen cocuk vardır elbet ama sızınkı ondan olur mu bu rıske girmeye deger mi? yanlıs anlamayın ben sadece yasadıgımı yazdım karar sızın