Sehertatar
@Mom93
Beslenme alışkanlığım değişti şükür tamamen. Güne direk birşey yiyerek değil su içerek bazen de kahve içerek başladım. Biraz bekledim sonra kahvaltı yaptım. Hemen kalkar kalkmaz yemedim. Saat ilerledikçe öğle arası rutinim oluştu onda da bebemden vakit kalırsa ya çay ya kahve içtim yanında bazen leblebi bazen iki tane Burçak bisküvi oluyordu. Çay içmek istemezsem meyve yiyiyordum özellikle yeşil ekşi elma çok iyi tok tutuyor mideyi rahatlatıyor favorim hala. Neyse akşam oluyordu ben yemek yaptıysam az az koyup yiyordum bazen ekmek gerektiren bi yemekse yiyiordum ama genelde tüketmiyordum. Zaman geldi dışardan pizza da yedim hatta haftanın iki günü bile yedim ama gel gelelim ertesi gün bırakmadım çift elle sarıldım. İstikrarımı bozmadım. Midemi sürekli şaşırttım. Her gün aynı kahvaltıyı yapmadım ki midem alışmasın rutine. Çünkü şaşırtmak da mide dengesini bozup yağ Yalım’ını kolaylaştırdı. Acıktıkça su içtim anladım ki aç değilmişim alışıkmışım atıştırmaya. Asla kısmadım yemeğimden bi gün fazla yediysem bi sonraki gün az yedim o kadar dengeledim kendimi çok şükür bi düzlüğe çıktım. Darısı isteyen herkesin başına ama unutmayın pes etmeyin kendinize değer verin. Olmak istediğiniz beden aslında kendi elimizde🙏🏼♥️☺️