tostosoglum klişelerden uzak durup Sabah normal suyumu içtim bebem kahvaltısını yaparken onunla oyalandım. Saat 10- 10.30 gibi kendime bi tabak hazırladım kısmadan her seyden koydum. Bazen yulaf ile süt kaynatıp içine meyveler ekledim o da çok etkiledi. Öğlen kahve ya da çayın yanına leblebi , çok tatlı istediysem Burçak bisküvi 2 adet. Akşamda ne yaptıysam onu yedim az az ekmek zaten sevmezdim o yüzden hiç aramadım yokluğunu 😅 gün içinde bol hareket bol su bu kadar 🙏🏼 Asla kısmadım hamurişi bile yedim ara ara ama burda önemli olan benim istikrarımdı. Düzenli evde yaptıgım spor ve su.