Ilay benimde oğlum 13 aylık. Bende 1 yıldır kullanıyorm. İlk aylar çık düzensiz lekelenmem oldu 6 aydır da hiç olamadm. Bi ayda 3 kere test yaptıgım zamanlar oldu acana hamilemiyim diye. Ara ara adet ağrılarım oluyo ama adet olmuyorm. Ve yüzüm döktü akne gibi. Bende şaşırdım napcam. Dr gidesim de yok sizin gibi. 3 aylık iğne düşündüm onada kötü dediler. Sanırım eşimin korunmasını istiycem onada güvenemiyorm ama. Emzirmiyo olsak yasmin ilacı var insanlar yıllarca kullanıyo çok memnunlar ona geçiçem ama emzirirken kullanıyo mu bilmiyorm