Bende kullanıyorum aynı hapı 5 aydır. Sizin gibi ilk zamanlar ara kanamalar yaşadım bazen 10 gün sürdü bazen ara ara lekelenme oldu,ama tam anlamıyla hiç olmadım.Olmayınca doktoru aradım o da bazı insanlarda adet olmamaya neden olabilir normal dedi.İnternnette de olumsuz şeyler okuyunca sürekli hamile miyim psikolojisiyle olmayan hamileliğin belirtilerini bile yaşıyordum 😂Bir iki kere test yaptım. En sonunda dedim gidip görüneyim kontrole,doktor boşuna gelmişsin gayet normal bir durum bu adet olmamaya neden olur ayrıca emzirdiğini için o da erteler. Sorun etme dedi hayatına devam et dedi bende rahatladım valla.Düzenli kullanım olduktan sonra bir sorun yaratmaz.