Ilay Deletedmom299 birazda virüsten gitmeye çekiniyorum ben ortalık yangın yeri gibi hastanelerde virüs yuvası
Deletedmom299 Ilay evet ya ortalık iyice bozuldu. Ben oğlum ameliyat olduğu için sürekli gidiyorum bu hafta içi de götürcem o gün o hastanede bi doktora giricem ya bakim o ne dicek yaa
Haceromer Ilay aynı şeyleri düşünüyorz. Bu posttan sonra internetten araştırdım 5 aydan sonra içiliyo yazıyo ama sizin dediğiniz gibi içim rahat etmiyor benimde