Bebeğimde 3ay 17 günlük 1 haftadır ne uyku ne uyanıklık kaldı. Ne yapacağımı şaşırdım . Ağzına emzik verilince kendi yatağında kendiliğinden uyuyan bebeğim artık uyumuyor bas bas bağırıyor , kızarana kadar ağlıyor . Uyursa da 30 dkdan sonra kalkıyor 2 saat uykuları olurdu kızımın artık hiç biri yok zombi gibi dolanıyorum etrafta . Bu geçecek mi eski düzene dönecek mi