Nida1404 Merhaba annelerim 💜 biz 3 ay 6 günlüğüz bu atak bize çok sık fakat verimsiz emme yani emip emip bırakma, huysuzluk ve gece sık uyanma, uykuya direnme/ağlayarak uyuma-uyanma, düzensiz ve 30 dklık gündüz uykularına sebep oldu. Sizlerde ne yaşanıyor?
ArasAybarsMoM Nida1404 on gun boyunca ciglik atarak uyuma ve uyanma durup dururken aglama ve daha fazlasi bitmistim ben o on gun gecmek bilmedi
ZeynepCakir Nida1404 5aylığız, 2ay önce başladı bu durum, biberon reddi, gündüz uyumama, uyumaya direnme, ağlama, huysuzluk bunlara sebep oldu😐Ne atakmış arkadaş yaa.
MinikOsman Nida1404 gece 1 buçuktan önce uyuyamıyoruz 🤦🏻♀️ Gaz epey arttı o saatlere kadar gazla savaşıyoruz 😬😩
Nida1404 ArasAybarsMoM atak ayı olarak geçiyor aslında canım 35 gün kadar sürdüğü söyleniyor 10 günde atlatrıysanız şanslısınız demek ki 🥰 gerçekten çok zor ram uyku rutini oluşturmuştum uyguladığım uyku saatlerine uyum sağlamıştı ki komple gitti bozuldu ayrıca baştan beri gündüz uykuları 30 dk uzatamıyorum bunu 😒
vuslat1108 3 ay 25 günlük meme reddi uykuya direnme sürekli bir mizmizlik heleki gece uykularina geçiş çığlık kıyamet resmen🙄
Aleynaaaaaa vuslat1108 yaaa bizde 3 ay 26 gunluguz 1 gün var aramızda 3 haftadir aynı durumu bende yaşıyorummm meme reddi iştahsızlık huysuzluk gece uyanmalari ne zaman gecicek bu yaa heryolu denedim yok yok yok 😓😓
Nida1404 MinikOsman her akşam uyku öncesi duş aldırıyorum canım ben faydasını fazlasıyla görüyorum sizede öneririm ortamınız uygunsa
Nida1404 Minnaktosbik gazı olabilir canım benim kızım devamlı memeyi bırakıp etrafı inceliyor o zaman kasılması oluyor sizde de böyleyse etrafı keşfettiğindendir
BalBocegininAnnesi Nida1404 yanında yatın ona çok yakın uzanın. Uyanınca hemen emzirin yatakta memeyi verin ona. Böylece daha uzun uyur belki hemen dalar yine
ArasAybarsMoM Nida1404 yani bizim on gun anca surdu simdi cok sukur 5 aylik aksam 7 sabah 7 uyku duzenimiz
vuslat1108 Nida1404 gündüz uykularimiz hep sıkıntılıdır zaten bizim 🙄 ama buna şükür sağlıkları yerinde olsunda her zorluk gelir geçer
Betulnur Nida1404 bizde 3 ayligiz 10 ar dakikalık uykular surekli ağlamalar gece uykusu oldugu halde uyumamak icin direnmeler var bizde de suan
Nida1404 Betulnur çok zor ya gerçekten 🥺 Allah atak haftası-ayı yaşayan annelere sabır miniklerede dirayet sükutluk versin
Minnaktosbik Betulnur gazı ayrı ama böyle memeyi itiyor zorla veriyorum biraz emince gevsiyor acaba meme reddi dedikleri şey bumu
MiracinAnnesi1 Biz 3 aylığa giricez ömrümün 10 yılı gitti :) aglamalar uyumamalar hep kucak istemesi en fazla 20 dakika yatması meme istememesi mama istememesi ay allahım çok kötü hayırlısı ile bi atlatırsak :))
Nida1404 BalBocegininAnnesi reflüsü olduğu için yatarak emziremiyorum canım ama elimden geldiğince rüya öğünü yapıyorum
Nida1404 Minnaktosbik etrafı keşfediyor canım benim kızımda öyle göğsüm açık keşfin bitmesini bekliyorum 😂